Příjem žádostí a dalších podání
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
pondělí, středa od 8:00 do 12:00 hodin a od 14:00 do 17:00 hodin
úterý, čtvrtek od 8:00 do 12:00 hodin.
V pondělí a ve středu je vždy na úřadě přítomen alespoň jeden pracovník. V ostatní dny se může stát, že z důvodu jednání, školení či návštěvy jiných úřadů nebude nikdo přítomen. Z těchto důvodů si případnou návštěvu (mimo pondělí a středy) předem domluvte.Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Žiželicích 7, 438 01 Žatec v úředních dnech a hodinách:
pondělí, středa od 8:00 do 12:00 hodin a od 14:00 do 17:00 hodin
úterý, čtvrtek od 8:00 do 12:00 hodin.
V pondělí a ve středu je vždy na úřadě přítomen alespoň jeden pracovník. V ostatní dny se může stát, že z důvodu jednání, školení či návštěvy jiných úřadů nebude nikdo přítomen. Z těchto důvodů si případnou návštěvu (mimo pondělí a středy) předem domluvte.
Telefonické podání: +420 415 728 658
Poštou na adresu Obecní úřad, Žiželice 7, 438 01 Žatec
Elektronicky na e-mail: podatelna@obeczizelice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: axzbjrx
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (za každou započatou hodinu) | 250 Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- jednostranně formát A4 černobíle | 3 Kč/ ks |
- oboustranně formát A4 černobíle | 6 Kč/ ks |
- jednostranně formát A4 barevně | 6 Kč/ ks |
-oboustranně formát A4 barevně | 12 Kč/ ks |
- | |
- pořízení elektronické podoby (skenování) do velikosti A4 | 3 Kč/ 1 stranu |
- kompaktní disk (CD) | dle přeúčtování nákupní ceny |
- kompaktní disk (DVD) | dle přeúčtování nákupní ceny |
ostatní náklady | dle skutečně vynaložených nákladů |